Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerAlce Puff – Liten
11 827,- veil. pris eks. mva
Unike or orginale Alce liten puff, trukket Harald 3 fløyel Rosa 0612 (Kat. F), ben lakkert i Gul RAL1026-L. Sete er produsert av polyuerethane, og trukket med polyester fibre, kjerne, ramme og er i stål, og mdf. H:45, B:85, D:60, SH:45.
Beskrivelse
Alce en avant-garde og romslig lounge kolleksjon med Australsk sjel. Med sin estetiske perfeksjonisme, kan den kreditere sin sterke personlighet til enkeltheten i dens linjer og til den ovale formen som gjør kolleksjonen helt unik. Med helt ulike komponenter, i form og farge, som kompletterer hverandre helt perfekt og som skaper personligheten til Alce kolleksjonen. Eksklusive ben i formen av gevir, som har dannet idegrunnlaget for produktets navn. Designeren har seg inspirere av tre grunntanker for sine design, individualitet, enkelhet og kundetilpasning. Resultatet er et slående vakkert og trendy produkt, med sin estetikk, sine farger, blanding av teksturer og fasong. Designet av Chris Hardy, for Missana.
Produktnummer | alcepoufsmallharald3612pinklegsyellowRAL1026-L |
Produksjonstid 6-8 uker.
I over 20 år har vi vært heldige å få lov til å gjøre det vi elsker for et levebrød, design og polstrede møbler. Vi har alltid fulgt den gamle tradisjoner og håndverksteknikker i vår polstringsprosess, og vi har alltid brukt topp kvalitetsmaterialer som resulterer i høykvalitets finish i alle våre produkter. Vi gir liv til innovative ideer og forslag, som vi tradisjonelt produserer i vårt verksted, lokalisert i Valencias by Alberic. I mange år var vår hovedvirksomhet fokusert i Spania og Frankrike, og hovedsakelig til detaljhandel, selv om vi alltid har deltatt i mange prestisjetunge kontrakts prosjekter over hele verden med klassiske og tidløse møbler. I 2010 var også den økonomiske situasjonen, slik den var i Spania, også kommet til Frankrike, vårt hovedmarked, og dette ble vendepunktet der eiere av Missana måtte ta en viktig avgjørelse. De måtte avgjøre om de ønsket å fortsette eller skrive de siste sidene av Missana sin historie. Dett kunne de selvfølgelig ikke takle tanken på, å avslutte Missana, så de tok risikoen og bestemte seg for å gi selskapet en stor oppussing og få den stort trengte re-branding og bildeendring. I 2012 sto Missana fram i ny drakt, og den nye reisen til Missana kunne begynne. Missana stolte på den kreative konsulentvirksomheten Masquespacio, med ansvaret for å skape en ny profil. Og ga dem tilliten til å ta på seg markedsføring og annonsering de neste par årene. De begynte med å sette sammen en ny katalog, hva vi nå kaller, overgangskatalogen, The Twenties. Den representerer noe mellom det vi var, og hva vi ønsket å være. Bestselgere fra vår tidligere katalog, The Chapeau, ble tatt med på tjueårene, men med en mye mer edgy look, ny polstring, og en ny photoshoots serie. Nå med nye fargerike og innovative bilder, som skaper en frisk og vellykket katalog. The Twenties, som fremhever den høye kvaliteten, det fantastiske materialet som blir brukt og de svært konkurransedyktige priser. Resultatet har blitt et bredt spekter av fremragende og friske produkter, som har gitt Missana et helt nytt utseende – den de lette etter. I 2015 bestemte vi oss for at det var på tide med nye utfordringer, den som ville ta oss der vi virkelig ønsket å være. Den utfordringen som «hopefully» vil føre til at folk anerkjenner Missana. Anerkjenner Missana for det vi ønsker å skape, high-end eksklusive design polstrede møbler. Det ville bli brukt i prosjekter over hele verden, og vi kalte den utfordringen "The Novelties Collection". Nyhetene er samlet i en ny katalog og samlingskonsept. I løpet av 2016 ble det til en "live" katalog. Utfordringen er å legge til minst et nytt produkt per måned, innen årets slutt vil vi ha lagt til rundt 20 nye produkter. Den andre delen av utfordringen er at hvert stykke møbel i The Novelties har vært og vil være utelukkende designet for Missana av forskjellige designere, både nasjonalt internasjonalt, fremvoksende og velkjente. Som følge av at vår «The Novelties Collection» skal være unik, og det er det Missana ønsker å bli kjent for - å skape unike kunstverk. 2016 startet med mange nye spennende produkter og prosjekter, også med et nytt team av samarbeidspartnere, designstudiet Jimenez de Nalda, vil nå være ansvarlig for Missanas bilde-, kunst- og markedsføringskampanjer. Vi jobber hardt med The Novelties, men vi jobber kontinuerlig med spennende prosjekter som sikkert vil fortsette å overraske, gi dere innovative produkter og tiltrekke fremragende samarbeidspartnere. Og partnere vil fortsatt være hovedingrediensene til en fantastisk oppskrift, vi vil holde deg oppdatert!