Vis mine prosjektlister

Mine prosjektlister

Hjem / Kontakt oss

Kontakt oss

Kontaktinformasjon

Adresse

Akersgata 7

0158 OSLO

Telefon

+47 22 69 05 55

Frakt og levering

Levering

Levering av varen(e) vil skje på den måte, på det stedet og til angitt tidspunkt(er) slik som spesifisert i deres endelig ordrebekreftelse og i henhold til informasjon gitt i netthandelsløsning på den enkelte vare.
Om avvik skulle forekommer mellom leveringsinformasjon gitt på netthandelsløsningen og ordrebekreftelse, så vil det være leveringstid angitt i ordrebekreftelsens som gjelder.

Leveringstid

Leveringstider på nettsiden er estimert leveringstid til de fleste adresser i Sør-Norge tom Trondheim.
For enkelte andre lokasjoner, samt Nord Norge må det påregnes 3-5 dager ekstra leveringstid. Levering av den enkelte vare/produkt i en ordre, vil være i h.t. den enkelte produkts spesifiserte leveringsdato om ikke annet er avtalt eller spesifisert i ordrebekreftelsen.

Samlevering

Dersom du ønsker samlevering av en/flere ordre som har forskjellige leveringstider, kan dette bestilles som ekstra tjenste ved bestilling av varene. Det er også mulig å etterbestille denne tjenesten, ved å henvende deg til support@senseon.no. Levering vil da være i.h.t avtale og normalt når produktet med lengst leveringstid, er mottatt vårt lager.

Leveringssted og tidspunkt

Leveranser foregår normalt mandag til fredag, mellom kl. 07.00 og 16.00.
Vi vil søke å ringe deres kontakt før levering.
Det må være en ansvarlig for mottak tilstede ved levering.
Leveringen skjer i utgangspunkt på gateplan eller til lasterampe på avtalt adresse. Ønskes bistand til innbæring, kan dette bestilles via support@senseon.no.
PS: Vær oppmerksom på at varer leveres med distribusjonsbil, og at det må være plass til at denne kan kjøres frem til den aktuelle adressen.

Les mer om våre kjøps- og leveringsbetingelser:

 

Les mer

Avtalekunde

Vi i SenseOn jobber kontinuerlig for å levere merverdi til våre kunder, og for å forbedre deres handleopplevelse her hos oss. Vi gjør dette ved å benytte den nyeste teknologi, og gjennom å digitalisere og automatise prosesser. Våre avtalekunder vil sikres tilgang til unik funksjonlitet, den nyeste innen online-verktøy og ypperlig online kundeservice.

  • Bli en del av vårt fordelsprogram, og få gode betingelser allerede fra første kjøp. Les mer
  • Få tilgang til vår fremtidige samhandlingsportal, med egne unike kundesider for en enklere, tryggere og mer effektiv handel hos oss. Les mer
  • Bli invitert til SenseIT Live eventer og få faglig påfyll og inspirasjon. Les mer
  • Få tilgang til tilpassede løsninger, skreddersøm av produkter m.m. Les mer

 

Få hjelp på veien

Du skal kunne velge å være selvhjulpen, eller få den hjelpen du trenger ved behov.
Velge til, eller velge vekk tjenester.
Dette gjør handelen din hos oss forutsigbar, transparent og tilpasset ditt behov.

Alle tjenester kan bestilles hos vår online support/chat eller via support@senseon.no

Online chat/support

Vi bistår deg, når du trenger det.
Her kan du få råd og veiledning på produkt, innredning og bestille tjenester, samt få generell support.

Åpningstider:
Mandag – fredag: 08:00 – 17:00

Utenom åpningstiden vil din henvendelse bli sendt oss som en mail, og vi vil besvare den så raskt som mulig påfølgende arbeidsdag.

Konsulenttjenester

Vi formidler tjenester på vegne av våre tilknyttede fagspesialister, innen følgende områder:

  • Interiørarkitektur
  • Arkitekturpsykologi
    (Det fysiske arbeidsmiljøets påvirkning på ansattes motivasjon, effektivitet og trivsel)
  • Organisasjonsutvikling og arbeidsmiljø
  • Flytting og facility management
  • Innkjøpsprosess
  • Produktutvikling og design
  • Kunst på arbeidsplassen
  • Akustikk
  • Lysoptimalisering
  • Profilering og varemerkebygging

Tjenester i anskaffelsesprosessen

  • Tegnebistand 2D/3D
  • Spesialtilpasninger av produkt
  • Prøve stoler / Kontorstoler (ved anskaffelse > 30 stoler)
  • Prøvemøblering (av utvalgte møbler, ved anskaffelse > NOK 500.000,-)
  • Bistand i din online handleprosess (valgalternativer, produktsammensetning, råd og veiledning)

Få bistand, råd og veiledning nå på vår online support/chat eller bestill tilleggstjenster via support@senseon.no

Spørsmål og svar

Her vil du kanskje finne svar på noen av dine spørsmål. Om ikke, så send oss gjerne dine spørsmål og vi vil besvare de så raskt og godt som mulig. Vi oppdaterer FAQ fortløpende, slik at svar på dine spørsmål blir lett tilgjengelig. Send oss dine spørsmål, kommentarer, innspill til: support@senseon.no

Jeg lurer på om møblene jeg ønsker å bestille passer inn i våre lokaler. Kan jeg få hjelp til å få en 2D tegning for å se om møblene passer inn i rommet?

Ja, vi har flinke Interiør konsulenter som mer enn gjerne bistår med en 2D eller 3D tegning, slik at du kan få en visualisering av møblene i det tiltenkte rommet. Ta kontakt med oss via Chat, kontakt skjema, telefon 22 69 05 55 eller mail; support@senseon.no og vi setter deg i kontakt med en av våre konsulenter.

Har dere andre utførelser, tekstil og farger på stolene og lounge møblene deres?

Ja, vi er behjelpelig med å løfte frem flere utførelser av et produkt i shop'n om det skulle være farge, et ønsket tekstil eller om det blir en spesialtilpasning for dere. Ta kontakt med oss på Chat, på telefon 22 69 05 55 eller mail: support@senseon.no. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan.

Når det står leveringstid 2-3 uker, når kan jeg da forvente å få varene?

Våre leverandører bekrefter varene sendt fra produsent ca. 2 uker etter bestilling og så må det påregnes frakt tid til lager og ut til deg som kunde. Dette vil således variere, så forvent da varene levert 3 uker etter bestilling

Jeg har valgt å montere selv, trenger jeg noe spesielt verktøy?

Du trenger kun en liten drill og kanskje en hammer for å sette/skru sammen elementene. Ofte er det understell som skal monteres sammen med et stolskall eller en arbeidsplate mv.

Vi ser dere tilbyr rådgivning og arkitekthjelp, koster det noe?

Vi tilbyr praktisk rådgivning og enkel tegnebistand for mindre møbleringer kostnadsfritt.
Når vi setter deg i forbindelse med en av våre fagkonsulenter kan du selv gjøre en avtale med de etter ditt behov. Dette er en tjeneste som konsulentene vil ta betalt for. Ønsker du å bli satt i kontakt med en av våre tilknyttede konsulenter, send oss en melding på chat eller ta kontakt på telefon 22 69 05 55.

Jeg har fått en verdikupong, men rakk ikke å bruke den innen fristen, mulig å få en ny?

Kontakt oss så finner vi en god løsning :-)

Dere har mange nyttige artikler og vi ønsker bistand fra deres akustikk rådgiver. Kan vi kontakte ham selv hvis vi trenger hjelp eller må vi gå via dere?

Dere kan ta direkte kontakt, men gi de gjerne beskjed om hvor dere ”fant de”.

Vi har fått levert et møtebord fra dere som vi nå ser at ikke helt passer inn, vi trenger et mindre et. Tar dere bordet i retur?

Kun standardvarer i original emballasje tas i retur. Vi kan være behjelpelig med videresalg.

Blir vi kontaktet den dagen vi mottar varer? Det er ikke alltid folk til stede her?

Vi forsøker å kontakte alle før leveranse, og alltid ved større ordre. For enkeltstående produkter f.eks. levert med Bring vil det kunne bli levert på avtalt dag uten ytterligere varsel. Det skal alltid signeres for varemottak av kunde ved alle leveranser.

Vi ønsker stolen Catifa fra Arper i andre farger enn det som tilbys på nettsiden, er det mulig?

Ja det er mulig. Både andre utførelser og andre produkter fra våre produsenters kolleksjon er mulig å ordne. Ta kontakt, så finner vi en god løsning :)

Jeg synes noen produkter er dyre, er det mulig å få et bedre tilbud?

Absolutt. Prisene på nettsiden er veiledende priser fra den enkelte produsent.
Når du foretar ditt første kjøp vil du få en bedre pris, og ved gjennomført kjøp vil du motta en verdikupong for neste kjøp med ekstra rabatt. Det mest lønnsomme er å registrer seg som avtalekunde og bli en del av fordelsprogram med gunstige priser på alle produkter.

Har dere en utstilling hvor vi kan se produktene?

Vi har et mindre showroom med noen av produktene, men de fleste varene vil kunne ses og prøves hos den enkelte leverandørs showroom. Er det spesielle produkter, og et visst antall dere er ute etter, kan vi også fremskaffe disse. Kontakt oss så finner vi en løsning.

Når jeg kjøper flere produkter fra forskjellige produsenter, får jeg alt levert samtidig?

Det kan du velge selv. Ønsker dere samlevering er dette en tjeneste du kan kjøpe og vi samler alle varer på vårt lager før leveranse og leverer da alt samlet.

Er det stor forskjell mellom fargene av stoffer på nettsiden og på møblet?

Alle nettsider vises litt forskjellig på de forskjellige PC mv og det kan være at fargeavvik kan forekomme. La oss hjelpe deg med ytterligere avklaringer på tekstil og utførelse. Vi har flere muligheter for å bistå deg i din vurdering, og vi kan også skaffe deg en tekstilprøve. Ta kontakt med oss på chat, mail support@senseon.no eller tlf.: 22 69 05 55.