Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett bruker
I hjertet av arbeidet med å skape fremtidens smarte, attraktive og produktive arbeidsplasser, står tilgangen til kunnskap og samarbeid som vesentlige faktorer. SenseIT vil samle, synliggjøre og tilgjengeliggjøre relevant fagkunnskap og kjernekompetanse. Vi bringer deg som kunde til kilden av kunnskapen, via bloggen SenseIT.
Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerKundereisen fra et kundeperspektiv – Vitenskapelig Høyskole på plass i nytt Campus Oslo
Covid-19 traff Vitenskapelig Høyskole midt i deres prosess med å skulle komme på plass i sitt ny-renoverte Campus ved Diakonhjemmet i Oslo. Under krevende omstendigheter, kom de likevel på plass til rett tid, på budsjett...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerBærekraft og tidløst design
Etter noen annerledes år med hjemmekontor og mindre tid med kollegaer, er det kanskje ikke så rart at kontorinnredningen har fått en viktig rolle på arbeidsplassen. – Vi skal ha en inviterende og behagelig...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerAnskaffelses guiden – Steg 2 Flytting -/Relokalisering
Vi har her forsøkt å sammenstille noen tips og råd, som kan bistå dere i prosessen med å gjennomføre en Relokalisering og flytting av din bedrift og ansatte. Et slikt prosjekt kan også innbefatte nye...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerAnskaffelses guiden – Steg 2 Rehabilitering
Vi har her forsøkt å sammenstille noen tips og råd, som kanskje kan bistå dere i prosessen med å gjennomføre en rehabilitering/ombygging av deres næringslokaler. Et slikt prosjekt kan også inkludere intern omrokkering av ansatte,...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerAnskaffelses guiden – Steg 1
Det er i dag svært vanlig med hyppige endringer i en virksomhets kontorlokaler. Bedrifter omrokerer, renoverer åpner nye avdelinger eller rett og slett flytter bedriften inn i nye lokaler. Det kan også dreie seg kun...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerInteriørarkitekt byråer for B2B – Oslo Omegn (Oppdateres løpende)
De fleste ombyggingsprosjekter innebefatter også en plan om å endre arealenes bruksmønster, utnyttelse, innredning, atmosfære og/eller profil. En fagkyndig Interiørarkitekt vil kunne bistå i prosessen med å skape et godt, attraktivt og effektivt miljø. Interiørarkitekten...SenseOn fageksperter uttaler seg
Tips og råd for et bedre arbeidsklima
- Innred lyden i rommet
- Få det grønt på arbeidsplassen
- Legg mobilen på hylla?
- Ta hensyn i det åpne landskap
Nyheter
SenseOn Sirkulære Leie
Last ned guide om sirkulær leie
Det er vanligvis en underliggende årsak til at en foretar endringer på arbeidsplassen og i kontormiljøet.
- «Tiltrekke» seg de ansatte tilbake til kontoret etter en lengre periode med hjemmekontor.
- Endringer i bedriftens struktur, organisering og/eller profil
- Oppskalering eller nedskaleringer, mer fleksibilitet
Fageksperter
Ombrukstjeneste
Sikre en grundig ombruksanalyse
Ved å få full oversikt over hva man faktis har tilgjengelig, kan man gjøre mer bærekraftige og kostnadseffektive valg når det gjelder innkjøp av nye møbler og utstyr. SenseOn sørger for at møblene blir tagget og registrert på en enkel og effektiv måte, slik at du kan fokusere på å ta de riktige beslutningene for din organisasjon. Ved å velge SenseOn som samarbeidspartner kan du være sikker på at du gjør gode, smarte og bærekraftige valg. Les mer om møbelregistreringstilbudet vårt her.En god analyse starter da med en komplett og god oversikt.
En grundig analyse av møbelflåten gir konkrete anbefalinger for forvaltning, ombruk og muligheter for salg. Med en oversiktlig omrbuksanalyse kan du forbedre bærekraften og spare penger. Vårt digitale styrings- og forvaltningssystem gir deg tilgang til flere omrbukstjenester. Regelmessig vedlikehold, reparasjon og økt ombruk øker levetiden på møblene og reduserer klimaavtrykket. Vår ombrukskonsulent vil raskt digitalisere bedriftens eksisterende møbel- og inventarpark. Miljørapport – å dokumentere bærekraftige tiltak rundt møbelhåntering er avgjørende for både internt engasjement og ekstern kommunikasjon. Ved å velge å ta ansvar for bærekraft på alle områder sender dere et viktig signal. SenseOn tilbyr miljørapporter, utarbeidet av vår sirkulære rådgiver, for møbel- og inventarporteføljer som kan brukes i deres egen bærekrafts- og klimarapportering.SenseOn Sirkulære Leie
Last ned guide om sirkulær leie Det er vanligvis en underliggende årsak til at en foretar endringer på arbeidsplassen og i kontormiljøet.
- «Tiltrekke» seg de ansatte tilbake til kontoret etter en lengre periode med hjemmekontor.
- Endringer i bedriftens struktur, organisering og/eller profil
- Oppskalering eller nedskaleringer, mer fleksibilitet