Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerInnkjøpsrådgivning – Medium prosjekt
650,- veil. pris eks. mva
Innkjøpsrådgivning – Medium prosjekt (á 650,- pr. time)
Denne pakken gjelder for lokaler opp til 700 m2, eller opptil 60-70 ansatte
Tjenesteinnhold se nedenfor beskrivelse.
Beskrivelse
Skal din bedrift flytte, renovere eller gjennomføre en oppgradering av eksisterende arbeidsmiljø?
Da står mest sannsynlig din bedrift ovenfor en mindre til større møbelanskaffelse.
SenseOn har spisskompetanse på kontraktsmøbler og kontraktsmøbelbransjen.
Gjennom de siste 20 årene har vi utviklet og bygget kompetanse som benyttes til å støtte kunder med prosjektanskaffelser og/eller med inngåelse av rammeavtaler på kontraktsmøbler.
Dette sikrer en nøytral konkurranse med et bredt spekter av forhandlere og produkter, med forutsigbarhet og store besparelser som resultat.
Deres ferdig forhandlede innkjøpsavtaler legges digitalt på SenseOn.no for enkle, transparente og effektive suppleringer og gjenkjøp for fremtiden.
Våre innkjøpsrådgiver bistår med:
Planlegging
- Innføring I møbelbransjen
- Bærekrafts målsetting
- Møbleringsplan
- Budsjettering
- Milepæls- og fremdriftsplan
Anskaffelsesstrategi
- Møbeloversikt (eksisterende møbler)
- Ombruksanalyse
- Sirkulære anskaffelser
- Bærekraftsmål
Gjennomføring
- Gjenbruks håndtering (hva og hvor)
- Ombrukstjenester (rens, reperasjon, møbeltapetsering, re-design)
- Ny-anskaffelse (Bærekraftig utvalg)
- Koordinerende ledd mellom arkitekter, Interiørarkitekter, byggeteknisk, møbelsnekkere og kunde
- Anbuds-,Tilbuds/anskaffelses konkurranse
- Analyse og forhandling – innkomne tilbudsbesvarelser
- Detaljering og bestilling
- Leveranseplan og oppfølging
- Prosjektledelse:
- Ferdigbefaring og sluttføringsrapport
- Supplering
- Reklamasjons oppfølging
- FDV håndbok
- Miljørapport
Innkjøpsportal
- Kunde-konto på SenseOn.no
- Digital innkjøpsavtaler
- Nettbutikk med innkjøpsbetingelser
- Enkel ordre oversikt og historikk
- Enkel suppleringer og gjenkjøp
Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan bistå i deres anskaffelse? Ta mer enn gjerne kontakt!
Produktnummer | SEINNTJ002 |
SenseOn har som mål å gjøre møbelanskaffelsen enkel, trygg og effektiv for deg som vår kunde. Dette innebærer at vi kontinuerlig jobber mot å levere intuitive og brukervennlige websider, med funksjonalitet, verktøy, tjenester og kunnskap tilrettelagt for å forenkle og effektivisere din prosess. Tryggheten ligger i vissheten om at kunnskap, tjenester og produkter som formidles og leveres av SenseOn, baseres på aktører med lang og solid erfaring, stor faglig tyngde og med et sterkt miljø engasjement. Skal din bedrift flytte, renovere eller gjennomføre en oppgradering av eksisterende arbeidsmiljø? Da står mest sannsynlig din bedrift ovenfor en mindre til større møbelanskaffelse. SenseOn har konsulenter med lang bransjeerfaring, som kan bistå med planlegging, anbudsutsettelser, gjennomføring og helt fram til ferdig overlevert prosjekt. Deres ferdig forhandlede innkjøpsavtaler legges klart på SenseOn.no for enkle, transparente og effektive suppleringer og gjenkjøp for fremtiden.