Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett bruker
Veiviser for Prosjektliste
Budsjettverktøy for dine innredningsprosjekter
Som oftest er det slik at det trengs flere enn ett eller to produkter for å møblere et kontormiljø, en cafè, restaurant, et resepsjonsområde eller annet. I disse tilfellene, når møbelanskaffelsen blir til et lite (eller større) prosjekt, er det helt nødvendig å skaffe seg en oversikt. En oversikt over innredningsomfanget , og dermed grunnlaget for å få lagt noen budsjettrammer.
Når første utkast er satt, er det hensiktsmessig å kunne enkelt dele prosjektlisten, med en kollega, nærmeste leder eller en kunde. Uansett er det godt med et rammeverk for samhandling, og et grunnlag for en investeringsbeslutningen.
Prosjektlisten(e) gir deg en ryddig oversikt over møbleringsprosjektet.
Vi har tilrettelagt for dette, i vår bokmerke funksjon som er tilgjengelig både i shop, fagartikler i SenseIT og på inspirasjonssidene.
Med et enkelt klikk på «bokmerket» kan du opprette en eller flere prosjektlister, sette et unikt navn på opprettet prosjektliste, legge til og trekke fra produkter, samt fagartikler som er relevant for prosjektet.
Prosjektlisten vil gi deg oversikt over valgte produkter, beskrivelser og priser, og en oversikt over de fagartiklene som du har valgt å legge til i denne konkrete listen.
Prosjektlisten(e) vil alltid ligge lett tilgjengelig, med en vis/skjul funksjon oppe i høyre hjørne, mens du handler eller surfer videre på sidene våre.
Prosjektlistene kan enkelt deles og til og med importeres av andre brukere til deres egne kundesider hos SenseOn.
Dine prosjektlister ligger alltid tilgjengelig på «ditt firma», her kan du redigere, sortere og dele dine lister.
Se vår korte «veiviser», som gir deg en rask innføring i denne funksjonen: