Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett bruker
Diakonhjemmet Eiendom
Relokalisering av Diakonhjemmet eiendom ledelse
Flytting av Diakonhjemmet eiendom ledelse inn i nye lokaler, samt ansatte og ledelse i Diakon Stiftelsen og VID til midlertidig Modulbygg. SenseOn har vært ansvarlig for innkjøpsrådgivning, interiørarkitekt tjenesteformidling, innkjøp og prosjektledelse.
Kunde | Diakonhjemmet Eiendom |
Sted | Oslo |
Størrelse | 125 arbeidsplasser, totalt 850 kvm fordelt på 2 bygg |
År | 2020 |
Status | Ferdig oktober 2020 |
Tjenester | Innkjøpsrådgivning |
Inventarregister og oversikt | |
Ombruksplanlegging | |
Innkjøp | |
Prosjektledelse | |
Flytting | |
Logistikk, leveranse og montasje |
«SenseOn har vært en svært god samarbeidspartner i våre prosjekter. De har bidratt til å sikre oss med god prosjektkontroll innenfor satte leveringsfrister og til gitte budsjetter.
De har vært en aktiv samarbeidspartner med kreative og gode løsninger i prosjektene, med innspill som har bidratt til økt ombruk av eksisterende møbler: Vi har derfor kunnet redusere antall møbler som kastes i vårt prosjekt, noe som er viktig i forhold til Diakonhjemmets bærekraftsmål. Vi er godt fornøyde med at produktenes levetid er økt og at våre kostnader mht innkjøp, reduseres som følge av dette.
Personene i SenseOn er imøtekommende, de har en stor servicegrad og leverer alltid innen gitte frister. SenseOn sine verdier, miljøfokus og gjennomføringsevne er i samsvar med våre verdier og de har stor tillit hos oss. Vi benytter gjerne deres kompetanse videre inn i fremtidige prosjekter. Jon Solsrud, Eiendomssjef Diakonhjemmet Eiendom»
– Jon Solsrud, Eiendomssjef
SenseOn bidrag
- Int.ark tjenester
- Møbleringsplan
- ombruksplanlegging
- Anskaffelse løst inventar
- Prosjektledelse
- Flytting
- Logistikk og montasje
Kontakt oss for mer informasjon
Relatert innhold
Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerAnskaffelses guiden – Steg 1
Det er i dag svært vanlig med hyppige endringer i en virksomhets kontorlokaler. Bedrifter omrokerer, renoverer åpner nye avdelinger eller rett og slett flytter bedriften inn i nye lokaler. Det kan også dreie seg kun...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett bruker