Vis mine prosjektlister

Mine prosjektlister

Hjem / Referanser / Diakonhjemmet Eiendom

Diakonhjemmet Eiendom

Relokalisering av Diakonhjemmet eiendom ledelse

Flytting av Diakonhjemmet eiendom ledelse inn i nye lokaler, samt ansatte og ledelse i Diakon Stiftelsen og VID til midlertidig Modulbygg. SenseOn har vært ansvarlig for innkjøpsrådgivning, interiørarkitekt tjenesteformidling, innkjøp og prosjektledelse.

Kunde Diakonhjemmet Eiendom
Sted Oslo
Størrelse 125 arbeidsplasser, totalt 850 kvm fordelt på 2 bygg
År 2020
Status Ferdig oktober 2020
Tjenester Innkjøpsrådgivning
Inventarregister og oversikt
Ombruksplanlegging
Innkjøp
Prosjektledelse
Flytting
Logistikk, leveranse og montasje

«SenseOn har vært en svært god samarbeidspartner i våre prosjekter. De har bidratt til å sikre oss med god prosjektkontroll innenfor satte leveringsfrister og til gitte budsjetter.

De har vært en aktiv samarbeidspartner med kreative og gode løsninger i prosjektene, med innspill som har bidratt til økt ombruk av eksisterende møbler: Vi har derfor kunnet redusere antall møbler som kastes i vårt prosjekt, noe som er viktig i forhold til Diakonhjemmets bærekraftsmål. Vi er godt fornøyde med at produktenes levetid er økt og at våre kostnader mht innkjøp, reduseres som følge av dette.

Personene i SenseOn er imøtekommende, de har en stor servicegrad og leverer alltid innen gitte frister. SenseOn sine verdier, miljøfokus og gjennomføringsevne er i samsvar med våre verdier og de har stor tillit hos oss. Vi benytter gjerne deres kompetanse videre inn i fremtidige prosjekter. Jon Solsrud, Eiendomssjef Diakonhjemmet Eiendom»

– Jon Solsrud, Eiendomssjef

 

SenseOn bidrag

  • Int.ark tjenester
  • Møbleringsplan
  • ombruksplanlegging
  • Anskaffelse løst inventar
  • Prosjektledelse
  • Flytting
  • Logistikk og montasje

Partnere i prosjektet

Fullservice leveranse
SenseOn
Interiørarkitekt
Arkivet

Kontakt oss for mer informasjon

Jørn Hansen
Management

Tlf: 926 10 566
E-post: jorn.hansen@senseon.no
Lena Lerpold Larsen
Daglig leder

Tlf: 907 29 771
E-post: lena.lerpold@senseon.no

Relatert innhold

Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Anskaffelses guiden – Steg 1

Det er i dag svært vanlig med hyppige endringer i en virksomhets kontorlokaler. Bedrifter omrokerer, renoverer  åpner nye avdelinger eller rett og slett flytter bedriften inn i nye lokaler. Det kan også dreie seg kun...
Les mer
Legg til i liste

Legg til i prosjektliste

Avbryt

Prosjektliste oppdatert

Anskaffelses guiden – Steg 2 Flytting -/Relokalisering

Vi har her forsøkt å sammenstille noen tips og råd, som kan bistå dere i prosessen med å gjennomføre en Relokalisering og flytting av din bedrift og ansatte. Et slikt prosjekt kan også innbefatte nye...
Les mer