Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett bruker
I hjertet av arbeidet med å skape fremtidens smarte, attraktive og produktive arbeidsplasser, står tilgangen til kunnskap og samarbeid som vesentlige faktorer. SenseIT vil samle, synliggjøre og tilgjengeliggjøre relevant fagkunnskap og kjernekompetanse. Vi bringer deg som kunde til kilden av kunnskapen, via bloggen SenseIT.
Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerHøy kvalitet og funksjonelle løsninger – intervju med Linda Evensen
Linda Evensen er utdannet interiørarkitekt og møbeldesigner ved Kunsthøgskolen i Oslo, og har 26 års yrkeserfaring fra bransjen. Karrieren inkluderer blant annet jobb i Snøhetta, hvor hun var ansatt i åtte år, før hun startet...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerGod kontorindretning er omgivelser med indbygget inspiration
«Omgivelser påvirker adfærd» er et udsagn, der sjældent møder ret meget modstand, når vi snakker indretning. Men hvad der så skal til for, at en kontorindretning bliver til den slags omgivelser, der gør noget godt...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerInteriørarkitekt byråer for B2B – Oslo Omegn (Oppdateres løpende)
De fleste ombyggingsprosjekter innebefatter også en plan om å endre arealenes bruksmønster, utnyttelse, innredning, atmosfære og/eller profil. En fagkyndig Interiørarkitekt vil kunne bistå i prosessen med å skape et godt, attraktivt og effektivt miljø. Interiørarkitekten...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerMøt vår nye Interiørkonsulent Oslo/Omegn
Vi gleder oss over å kunne introdusere vår nye interiørkonsulent Marlene Zeiner Borthen, som er klar for å påta seg oppdrag for våre nye og etablerte kunder. Marlene studerer for tiden til å bli interiørarkitekt,...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerUvanlige arbeidsplasser
COFFICE Ikke alle arbeidsplasser består av den klassiske kontorpulten, med en justerbar og ergonomisk stol på hjul og en stasjonær datamaskin. Og ikke alle arbeidsplasser befinner seg i praktiske lokaler med skillevegger, og et kontorlandskap...Legg til i prosjektliste
Du må være logget inn for å kunne lagre gjenstander til prosjektlistene dine
Glemt passord?Opprett brukerDe La Espada – Materiell og Tekstiler
De La Espada tilbyr industriell design med varme toner. Produktene har et luksuriøst uttrykk og design som forsterkes ved bruk av taktile materialer og høyt detaljenivå. De La Espada produserer nydelige møbler, med et øye...SenseOn fageksperter uttaler seg
Tips og råd for et bedre arbeidsklima
- Innred lyden i rommet
- Få det grønt på arbeidsplassen
- Legg mobilen på hylla?
- Ta hensyn i det åpne landskap
Nyheter
SenseOn Sirkulære Leie
Last ned guide om sirkulær leie
Det er vanligvis en underliggende årsak til at en foretar endringer på arbeidsplassen og i kontormiljøet.
- «Tiltrekke» seg de ansatte tilbake til kontoret etter en lengre periode med hjemmekontor.
- Endringer i bedriftens struktur, organisering og/eller profil
- Oppskalering eller nedskaleringer, mer fleksibilitet
Fageksperter
Ombrukstjeneste
Sikre en grundig ombruksanalyse
Ved å få full oversikt over hva man faktis har tilgjengelig, kan man gjøre mer bærekraftige og kostnadseffektive valg når det gjelder innkjøp av nye møbler og utstyr. SenseOn sørger for at møblene blir tagget og registrert på en enkel og effektiv måte, slik at du kan fokusere på å ta de riktige beslutningene for din organisasjon. Ved å velge SenseOn som samarbeidspartner kan du være sikker på at du gjør gode, smarte og bærekraftige valg. Les mer om møbelregistreringstilbudet vårt her.En god analyse starter da med en komplett og god oversikt.
En grundig analyse av møbelflåten gir konkrete anbefalinger for forvaltning, ombruk og muligheter for salg. Med en oversiktlig omrbuksanalyse kan du forbedre bærekraften og spare penger. Vårt digitale styrings- og forvaltningssystem gir deg tilgang til flere omrbukstjenester. Regelmessig vedlikehold, reparasjon og økt ombruk øker levetiden på møblene og reduserer klimaavtrykket. Vår ombrukskonsulent vil raskt digitalisere bedriftens eksisterende møbel- og inventarpark. Miljørapport – å dokumentere bærekraftige tiltak rundt møbelhåntering er avgjørende for både internt engasjement og ekstern kommunikasjon. Ved å velge å ta ansvar for bærekraft på alle områder sender dere et viktig signal. SenseOn tilbyr miljørapporter, utarbeidet av vår sirkulære rådgiver, for møbel- og inventarporteføljer som kan brukes i deres egen bærekrafts- og klimarapportering.SenseOn Sirkulære Leie
Last ned guide om sirkulær leie Det er vanligvis en underliggende årsak til at en foretar endringer på arbeidsplassen og i kontormiljøet.
- «Tiltrekke» seg de ansatte tilbake til kontoret etter en lengre periode med hjemmekontor.
- Endringer i bedriftens struktur, organisering og/eller profil
- Oppskalering eller nedskaleringer, mer fleksibilitet